תהליכי העבודה שלנו
: הפרויקט מתבצע ב-4 צירים מרכזיים
הכרת הסביבה העסקית ל"תפירת " המענה האופטימלי מותאם צרכי לקוח
-
הפעילות העסקית
-
מבנה ארגוני ומשפטי
-
מערכות מידע
-
צרכים , "כאבים" וחזון עסקיים
-
אפיון צרכי בינה עסקית בארגון
מערכות מידע
-
התאמת מילון הנתונים, לרבות תאריכי ערך רלוונטיים לארגון
-
יצירת "שכבה סמנטית" של נתונים נדרשים (תוכנת הניהול, קבצים מקומיים)
-
בניית ממשק תצוגה (Interface) מותאם לפעילות הלקוח
-
יצירת מחסן נתונים, כולל שילוב תהליכי ETL וקריאת נתונים אינקרמנטלית/ מלאה
תהליך העבודה
-
מיפוי תהליכי עבודה הרלוונטיים, והבנת הנתון/הערך המופק בכל שלב
-
הגדרה וחלוקת אחריות על ניהול קבצי מידע מקומיים
-
בנייה ואפיון מדדי עבודה ניהוליים שייבחנו עם בסיס יומי/שבועי/חודשי
התאמה לצורך הניהולי
-
הגדרת מסלול תחקור מובנה
-
בניית מודל התראות, דוחות בדחיפה להנעה לפעולה
-
יכולת לאיתור חריגים לפי הגדרה- אפיון דוחות חריגים, Dashboard , התראות
-
התאמה למשתמשים- לדוגמא- ניהולי, פיננסי, תפעולי, מכירות ושווק
תפעול שוטף
לווי ותחזוקה שוטפת טכנולוגית ועסקית.
הפעילות השוטפת מתמקדת בתפעול , תחזוקה ועדכונים במודולי הדשבורדים הקיימים,
התאמות תקופתיות וביצוע אנליזות ספציפיות בהתאם לצורך הלקוח.
דוגמאות לעדכונים במודולים קיימים: מוצרים חדשים שרוצים לנטר אותם, התאמות לאירועי מלחמה, מבצעים או שינויים ארגוניים שדורשים התאמות גמישות ומענה מהיר.
