בינה עסקית למרכזי שרות
- Anna Gurevich
- 26 באפר׳
- זמן קריאה 1 דקות
בעל מרכז שירות?
כך תהפוך נתונים לכסף ותקבל החלטות מבוססות,
למרכזי השירות והמוסכים בתקופה הנוכחית, ההבדל בין רווחיות לבין הישרדות טמון לעתים קרובות ביכולת שלך לנתח ולהבין את הנתונים של העסק.
גם למוסכים קטנים וגם לגדולים,
הטמעת מערכת בינה עסקית היא כבר לא מותרות אלא הכרח.
דוגמאות \למדדים שעליך למדוד באופן שוטף:
ביצועי מחלקות:
איזו מחלקה מייצרת את הרווח הגבוה ביותר ואיזו דורשת התייעלות
סוגי כרטיסי עבודה:
אילו סוגי טיפולים יותר רווחיים ואילו פחות
ביצועי עובדים:
מי הטכנאים המובילים שלך במונחי יעילות ורווחיות
שעות עבודה:
כיצד מנוצלות שעות העבודה ואיפה יש בזבוז זמן
חלקי חילוף ומלאי:
אילו חלקים נמכרים יותר, איפה המלאי עומד ואיפה יש חוסרים
בינה עסקית אינה רק לחברות ענק.
היום, גם מוסכים קטנים יכולים להטמיע פתרונות דשבורד פשוטים שמספקים תובנות עמוקות על העסק.
הסתכל על הנתונים שלך, קבל החלטות טובות יותר, והרווח יגיע.
אם קיבלתם ערך, לחצו לייק, תגיבו, שתפו , מוזמנים לעקוב ולהמשיך לתמוך בתכנים . תודה!
צירפתי לפוסט הדגמה לצורך המחשה בלבד ורעיונות של מדדים שיכולים להיות מנוהלים במערכת.
בבנייה של דשבורד יש חשיבות להקפיד על חוקי ויזואליזציה להנגשה מיטבית לפי המשתמש של הנתונים והמדדים שאותם אנחנו מביאים לצורך הניתוח בכדי שלא תתבצע הטעייה והפקה מקסימלית של התובנות.



Comments