top of page

ניהול מדד קצב התקדמות יומי של מכירות ועמידה ביעד ברמה ימית

עודכן: 10 ביולי 2024

מול מנהלי סניפים בחברות קמעונאות

למה?

1.תגובה מהירה לשינויים: 

הקמעונאות היא תחום דינמי שבו תנודות יומיות במכירות יכולות להעיד על מגמות ודפוסי צריכה. ניטור יומי מאפשר לזהות מהר טרנדים ולהגיב להם בזמן אמת.

2.מוטיבציה ומעורבות של עובדים: 

שיתוף פעולה עם מנהלי הסניפים ברמה יומית מגביר את המעורבות והמודעות שלהם ליעדים הארגוניים. כאשר עובדים מודעים למטרות ולאיך שהם תורמים להשגתן, הם נהיים יותר מוטיבציונים ומחויבים לתהליך.

3.ניתוח ותכנון מבוססי נתונים: 

המדדים מאפשרים לנתח את הביצועים היומיים ולהתאים את התוכניות והיעדים החודשיים בהתאם. 

כאשר יש נתון קבוע של קצב התקדמות, מנהלים יכולים לבחון אם הם עומדים ביעדים ומה צריך לשנות או לשפר כדי להשיג אותם.

4.שיפור קשר עם הלקוחות:

ניהול יומי מאפשר לזהות הזדמנויות לשיפור חווית הלקוח. כאשר מנהלי הסניפים מודעים לתוצאות היומיות, הם יכולים לזהות דרכים להעלות את רמת השירות ולבנות קשר חזק יותר עם הלקוחות.

5.צפי לימי העבודה שנותרו:

מנהלי הסניפים מודעים לכמה ימי עבודה נשארו ומה הקצב שצריך להיות בו על מנת לעמוד ביעדים, מאפשר תגובה/ תיקונים והתאמות ברמה יומית.

איך מעבירים את הנתון?

- הודעה יומית- סוף יום / תחילת יום הבא

- דוח יומי במייל

- ניהול דשבורדים מונגשים למנהל

-ישבות הנהלה שבועיות/ חודשיות על המדדים



ree

תגובות


יגאל אלון 82, תל אביב מגדל סוזוקי

0508333093

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
  • Youtube
bottom of page